dissabte, 7 de juny del 2008

Un crit d'auxili!!!

Ribercan és una protectora de Carcaixent, coneguda ja fa temps pels seus problemes de subsistència i manteniment. Per si fos poc haver de tirar endavant una protectora, els ha passat el pitjor de les desgràcies. Uns #*%&ª¿? van entrar a les instal.lacions de la protectora, van robar uns gossos i van matar la Regina, una mansa mastina, de la que van abusar fins a matar-la. Van torturar-la i van violar-la fins provocar-li la mort.
Exhaustos i sense recursos ni forces han optat per tancar el refugi, recol.locar els animals que hi tenen en altres protectores o en cases d'acollida i esperar a tenir un refugi en condicions per a reprendre la seva activitat.
Podeu conèixer l'associació a través del seu web
La història de Regina, amb les imatges més "suaus" la podeu trobar al blog que la Melisa Tuyà té a 20minutos.
I després de conèixer totes les dades, podeu passar-vos a fer una signatura en favor de la Regina i per a què s'intenti evitar que es repeteixin situacions semblants.
Sé que al món hi ha coses que per a vosaltres mereixen més protecció que els gossos, però si tothom hi posés el seu granet de sorra podríeu actuar contra moltíssimes injustícies que hi ha al món. El problema principal és que normalment qui critica als activistes animalistes no fa res per cap altra causa o es limita a fer un truc el dia d'una marató molt mediàtica per rentar-se la consciència davant els altres l'endemà: ui, sí, quina llàstima. Jo vaig trucar i vaig fer un donatiu! Actueu cada dia, hi ha petites accions que podeu fer a diari que afavoreixen una causa justa. Encara que sigui agafar la bicicleta per a no contaminar l'aire. Com deia el Capità Enciam: "els petits canvis són poderosos"

5 comentaris:

Marta ha dit...

No tinc paraules...

laura "la mama de la vivi" ha dit...

jo tampoc, pero si que tinc una rabia inmensa i tristessa de veure com son els de la meva espècie.

Anònim ha dit...

"A veces comparamos la crueldad del hombre con la de las fieras, es injuriar a éstas" Dostoievski.

Sóc incapaç de imaginar-me com algú pot fer això...

Anabel

Esther ha dit...

No sóc capaç ni d'insultar-los, perquè les llàgrimes em neguen el ulls.

Piga ha dit...

Endavant! Això no ha de quedar impune!
Si et va bé, visita Lo Bloc de la Piga: http://blocs.mesvilaweb.cat/bloc/view/id/1601