divendres, 13 de juny del 2008

Estem invadits!!

L'aire en fa olor, també la sorra i l'herba, ensumem en qualsevol direcció i penetren dins nostre. Ens alteren, ens fan tornar bojos. Ens provoquen, ens atonten, ens manipulen, ens fan perdre la personalitat i la compostura. Ens tornem maleducats, malcreients, esbojarrats, atontats, recelosos i alterables.

Són les feromones femenines de les gosses en zel. En Pirata ja n'ha estat víctima. I en Dalton i en Rex. També en Negrito i en Trasto (que es van barallar dimecres davant la preciosa Boopy).

He de confessar-ho: a mi també m'afecta. Tot i el meu estat físic ahir em vaig tornar boig, en un atac de calentura. Vaig començar a donar voltes a la taula a tota velocitat. Semblava que m'havien posat un cohet al cul! I això que ahir estava esgotat, perquè vam fer un passeig d'aquells que a mi no m'agraden gens (llarg, llarg, llarg, ...)

El més tranquil és en Donald. És clar, ell és un mig-mascle. Aquesta nit, però, s'ha aixecat bordant més d'una vegada. I és que el barri és ple de gatetes en zel, i els gats van tan bojos com nosaltres i es fan sentir. Es fan sentir molt.

Ja ho veieu, apart de floretes, la primavera ens regala altres coses.