diumenge, 23 de setembre del 2007

Recollim les tifes.

Tot i que sempre passegem per descampats, pel bosc o vora el riu, la mestressa sempre surt amb la seva ronyonera, on hi porta premis, joguines, bossetes per recollir-nos la caca i una petita ampolla d'aigua per si pixem en algún portal o a la vorera. Les bossetes són imprescindibles, però no sempre és fàcil trobar un dispensador al carrer on proveïr-nos. No és extrany, doncs, que molts amos poc previsors, es trobin amb la impossibilitat de trobar una d'aquests bossetes, i deixin la tifa allí on el gos l'ha deixat anar. Que marranots! Fins i tot a mi em fa fàstic trobar-ne.

Però el què em fa més ràbia és que ens dirigeixin a nosaltres, que no embrutem mai el carrer, comentaris sobre la poca higiene dels gossos.

Primer, no és culpa del gos, sempre és culpa de l'amo que la tifa es quedi a la vorera i segon, si hi haguéssin més dispensadors de bossetes al carrer, també es conscienciaria més als amos de la necessitat d'utilitzar-les.

Ahir a la tarda, passejant per una urbanització en construcció, en Negrito va deixar la seva cacona en una parcel.la, just al costat d'uns senyors que la feien petar. Quan la mestressa va passar pel seu costat, van alçar la veu, tot dient: és que són un fàstic, caguen i pixen per tot arreu!. La mestressa ja duia a la ma la bosseta, amb la que va endur-se el pudent regal. Però, jo em pregunto: on van llençar la burilla de la cigarreta aquells dos? Porten potser un cendrer portàtil a la butxaca?. Perquè burilles, plàstics, embolcals i llaunes nosaltres no en tirem mai. I tot això ni la pluja ho desfà.

Siguem justos i que no paguin innocents per pecadors!


2 comentaris:

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Quina raó que tens Nervi. Jo sòc fumadora, i encara que visc a Terrassa, a Barcelona va haver una campanya en la que els estancs regalaven ( dic bé, REGALAVEN ) cendrès, jo en vaig arreplegar com 4, per tots els que fumem a la familia, i sempre vaig amb ell al bolso. O sigui, que no està renyit ser fumador o tenir gòs o menjar pel carrer amb ser una persona neta.

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Eps, a mes a mes, hi ha una dita que diu "NO ES MAS LIMPIO EL QUE LIMPIA, SINO EL QUE MENOS ENSUCIA"