dissabte, 8 de setembre del 2007

Cookie monster


No, no us parlaré del conill ara. El verdader "Cookie Monster" sóc jo. I és que em perdo per una galeta! Els nens fa masses dies que estan de vacances, i a falta de Playstation han d'inventar-se nous jocs per a distreure's. I com que a casa jo sóc el substitut de la Playstation, avui s'han inventat un joc protagonitzat per mi i per la meva debilitat per les galetes "Maria".
Les regles són ben senzilles: lligues una galeta a la cua d'en Negrito i t'asseus a mirar. Apa, som-hi! En Negrito amunt i avall del passadís intentant que jo no li mossegui l'exquisita cua i jo esbufegant darrera d'ell. Els nens, ja us ho podeu imaginar, fent-se un bon panxot de riure.
Tots tranquils! No ha passat de ser un projecte que no s'ha fet realitat. No sabem ben bé perquè: potser per problemes tècnics (a l'hora de lligar la galeta a la cua), per problemes morals (això no es fa a un animal) o per por a les conseqüències (aquest cap de setmana aparqueu la bici o no aneu al Campionat d'Agility, ....)
El cas és que, d'una manera o altra, els nens sempre ens tenen presents als seus jocs, encara que de vegades en som una mica víctimes. Però, tinguent uns gossos tan xulos com nosaltres, qui vol una Playstation?