dijous, 17 d’abril del 2008

Maleït règim!!!!!!!!!


Altra cop em volen fer aprimar, grrrrrrrr!!! Si pogués em manifestaria, faria vaga (no pas de fam), boicotejaria el sopar especial dels dijous, demanaria el divorci, grrrrrrr!!!
ÉS QUE ARA EM DONEN MENJAR APART!!! Com que sempre escuro els plats dels altres, i menjo més que cap, ara em deixen tot sol amb un plat mig ple i en Donald i en Negrito, amb un plat ben ple, se'n van al despatx de la mestressa a menjar tranquil.lament.
NO HI HA DRET!!!! Jo no vull fer règim. Vull la meva panxa grossa i el plat ple, més que ple, a vessar!!!
Mireu-me bé, no us faig llàstima? Estic ajagut, cara-trist, amb el cap dins el plat buid i ningú s'apiada de mi.

4 comentaris:

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Nervi, sembles el Calimero (us enrecordeu d'en Calimero??? ) si la teva mestressa ho fa per el teu bé, perque si a sobre de iaio afegim gros, es un coctel una mica fotut.
Ànim noi, que de fam no moriràs. Ells saben el que es bó per tu

(com es nota que jo no faig regim oi?? juas juas juas) signat Vivi

Anònim ha dit...

Nervi, per espantar-los pots agafar una xinxilla amb la boca i fer cara d'afamat... (Però amb molt i molt de "cuidado"!!)

Anabel (Rayo i Nala)

Maria ha dit...

aiss... Nerviii!! a casa mes d'un ha fet regim... especialment la Tigris, que al esterelitzarla es va posar com una bola grossa, grossa... també s'ho va pendre tan malament com tu... Vinga home... que no serà per tant eh... mira que sou exagerats els gossos...

un petoo!
Maria.

Anònim ha dit...

Ostres, passem uns dies desconnectats i la de coses que ens hem perdut! Felicitats pels nouvinguts, ànims pels mals moments i sobre tot, disfruteu del dia a dia ni que sigui a règim!