diumenge, 19 d’agost del 2007

Sessió de perruqueria


Aquestes vacances ha tocat perruqueria. La mestressa ha aprofitat per a deixar-nos a tots ben nets i pentinats.
A començaments d'estiu ja m'havien pelat, però .... pelat, pelat, eh! Com que no em deixo tocar les cames i mossego si algú ho fa, la mestressa no vol dur-me a una perruqueria canina, per no fer-m'ho passar malament. Ella quan era joveneta havia fet de perruquera canina (i d'ajudant veterinària, recollidora de gossos, cuidadora a la protectora, ... qualsevol cosa que li permetés estar prop d'un ca). Doncs bé, evocant els seus vells temps i sense les eines adequades, cada any em fa una repassada amb les tisores. Aquest any s'hi ha ben entretingut amb les meves cames, que eren plenes d'aquelles llavors empipadores que se m'enganxen quan sortim a passeig. Em vaig fer un bon fart de rondinar, però al final no en va quedar ni una.
Després de la pelada, raspallada diaria, fins aconseguir el meu actual look: ja m'ha crescut el pèl i el tinc sedós i brillant. Ara només toca retallar-me el serrell de tant en tant per no perdre el món de vista.
En Negrito porta un pentinat molt més senzill. Pèl curt i sense clenxa. No és gens complicat. A ell només li ha fet falta un bon bany, una pipeta i .... llestos!
Ah! d'en Cookie se n'ha encarregat en Negrito. Del petinat que li ha fet ja us en parlaré una altra estona. És digne de veure!

1 comentari:

Gemma ha dit...

Ai Nervi, en Gordi i la Peludeta em diuen que molts ànims que a ells tampoc els agrada que els banyin!!!!
és una tortura