dimecres, 15 d’agost del 2007

La fama em defuig

Prou que intento fer mèrits per ser famós, però no hi ha manera. El meu règim, per ara, no resulta. Ahir va tornar a passar! L'amo em portava a passejar i hi havia dues senyores sentades en un banc. Tot acaronant-me, una li diu a l'altre: Mira que bonica. Oh, però si està prenyada!. Em van dir Gossa prenyada!. L'amo va defensar-me davant les “senyores” dient que era tot un mascle ben alimentat, però quan va tornar a casa va explicar-ho a la resta de familia i van fer-se un bon fart de riure.

Avui, per acabar-ho d'adobar, la mestressa llegeix el Diari de Girona per Internet i al suplement “La Mascota” hi surt una foto d'en Cookie, amb un text MEU del blog. O sigui, que jo vinga a escriure i a explicar coses i el que surt al diari és en Cookie, i ni tan sols em citen com a autor. Sóc un incomprés. La fama no està feta per mi!

3 comentaris:

laura "la mama de la vivi" ha dit...

" Es recullen gossos incompressos, raó: casa de la Vivi "
Ja ho saps Nervi, si vols et recullo ;), eps ¡¡¡ pero et canviaré el nom, a partir del dia que arrivis et diràs KALIMERO.

Us enrecordeu d'en Kalimero?????

Quim ha dit...

Però això del diari no és il·legal? Tot el que tu escrius té el teu copyright, especialment si el què copies ho fas amb ànim de lucre...jo m'ho miraria bé!

montse ha dit...

El què m'agradaria és que haguéssin posat la direcció del meu blog, i així poder conèixer més amics. Què hi farem!