dijous, 13 de novembre de 2008

La trista i maleïda realitat

Rebem, afligits, la trista notícia de la mort d'en Nerón, un gos que no ha tingut la sort que mereixia i la mort el qual ha omplert de llàgrimes els ulls de la mestressa. Llàgrimes vessades per ell, i per tants com ell, que moren sense conèixer el veritable escalf d'una familia.

Us transcribim el text que li han dedicat els seus cuidadors del Bú Bup Park que han lluitat tant per en Nerón i que, en aquests moments han d'estar molt i molt tristos. Una fortíssima abraçada de tota la familia dels arreplegats.

"A LOS QUE LO HABÉIS CONOCIDO, A LOS QUE OS HABÉIS PREOCUPADO POR ÉL Y A LOS QUE NOS HABÉIS AYUDADO A MANTENERLO :


El pasado lunes 10 de noviembre los cuidadores del Bu Bup Parc nos hemos reunido en la clínica veterinaria para tomar la triste decisión de poner fin a la vida de Nerón, evitándole una muerte dolorosa.

Nerón llegó al refugio hace casi ocho años, antes de que existieran las actuales instalaciones, de la mano de un tipo al que ya no le hacía gracia pasearse por la calle con un temible perro de presa.

Poderoso Nerón, que con sus 35 kilos de músculos y esa mirada seria era capaz de inspirar respeto a cualquiera que pasara por delante de su jaula por primera vez y, al mismo tiempo, hacerse querer por todos los que decidían pasar unos minutos con él.

Nerón compartió varios años de su vida con Berta, una alegre rottweillertan bruta como él, y a veces soñábamos que serían adoptados juntos.

A Berta se le paró el corazón en primavera. Ese día Nerón empezó a irse y ese día empezamos a resistirnos a que se fuera.

Durante algunas semanas su depresión era evidente y estuvimos presentándole a varias perritas para que le animara hasta que encontramos una nueva compañera para él. Pareció recuperarse durante un tiempo, pero algo se había roto y su salud se había resentido.

Poco a poco, su cuerpo fue enfermando y, aunque nos aferrábamos a los aparentes periodos de mejoría, los tratamientos no funcionaban.

La semana pasada Nerón dejó de luchar contra la leishmania y el cáncer y lo ingresamos en la clínica de La Bisbal, de donde salió para reunirse con Berta.

Esta mañana su jaula la han ocupado cuatro cachorritos que quizá adquieran la vitalidad de Nerón.

Y la vida sigue . . .

Refugio Bu Bup Parc

La Bisbal d´Empordà, 12 de noviembre de 2008"



A reveure estimat Nerón!!

7 comentaris:

Sandra ha dit...

Entenc totalment el vostre sentiment.

El pitjor dia de la meva vida va ser quan per primera, i de moment única, vegada que jo mateixa vaig haver de portar per a adormir una gosseta de la protectora que estava molt greu.

És molt dur, perquè lluites amb tot el que tens per a poder oferir una nova vida a aquests animalons. I veure com alguns s'en van sense poder tenir un final feliç et trenca tot per dins.

Una abraçada i molts ànims. Heu de pensar que tot i no tenir una casa, us va tenir a vosaltres i gràcies a això no ha mort creulment, ni sol ni abandonat. Ha mort amb la companyia de la gent que l'ha estimat fins a l'últim moment.

Ostres, ja m'heu fet plorar...

Anna_Jaco ha dit...

Ostres quins greu...estic segura que és un gos que tothom que hagi anat alguna vegada al Bu bup el recordarà.
Quina pena que ja no hi sigui, però també me'n alegro per ell que segur que s'ha retrobat amb la seva companya inseparable Berta...

Anabel ha dit...

Em sap greu, i és una llàstima que no trobés familia, però segur que tot el que va tenir al Bu bup el va fer molt feliç...

laura "la mama de la vivi" ha dit...

Ho sento molt.

Gemma-Rafa ha dit...

Ho sento molt Neron! SIgues feliç allà on siguis...

Núria ha dit...

Nosaltres vam coneixer en nerón i la Berta. Guapíssims tots dos. La última vegada que vaig parlar amb la Belén ja em va comentar que la cosa no anava bé.

Molts ànims a la colla del Bu-bup. I a tu, Nerón, a reveure!

Susana ha dit...

Es una noticia de lo más triste, ya fue una lástima lo de Berta, y al pobre Nerón se le notaba que le faltaba media vida con su marcha. Ahora vuelven a estar juntos y podrán continuar jugando como lo hacían en el Bu Búp Parc.