dissabte, 14 de febrer del 2009

Amics del Bú Bup

Aquest matí en Donald ha anat al Bú Bup a passejar amb alguns amiguets i ens ha portat unes fotos.

Aquest és en Nus, i a la mestressa li ha agradat moltíssim aquest gos, diu que li'n recorda a un altre. Quin serà?















Han estat passejant amb la Seda (la gosseta preferida d'en Marc). Mireu-los a tots tres pendents dels premis que la mestressa els donava:

Hi ha molts gossos ara mateix, i alguns cadells i gossos petits que haurien de trobar família el més aviat possible:

La Xena en braços d'en Marc (si no l'arriben a vigilar la carrega al cotxe per endur-se-la a casa)



Bé, la Yaiza em sembla que també hagués pujat al cotxe. Preciosa, activa, juganera, carinyosa, ...



I aquest petitó es diu Clip. Ja veieu que ser de raça no et salva de ser abandonat. En Clip és un preciós yorkshire, massa petit per moure's enmig de tants gossos.



I els cadellets més petits de la colla, que encara prenen biberó.

2 comentaris:

Esther ha dit...

Mare meva, la Xena està guapíssima!!! Marc, ens la qudem entre tots dos? Uns dies a casa teva i uns dies a casa meva, val? I els cadellets de biberço, com han crescut! Estan preciosos també! I en nus és ben igual que en Negrito, és el que vaig pensar només veure'l... bufff, són tots tan macus!!!! Me'ls quedaria tots!

Anònim ha dit...

Hola montse en Clip s asemble molt al meu yorkshire pardut. quan al vau troba? a quina zona?
sislau espero resposta moltes gracies. Sandra.