divendres, 8 de maig del 2009

En Marc i en Donald sortiran a la tele!!!

Doncs sí, aquesta setmana Televisió de Girona ha gravat un reportatge a les instal.lacions del Club d'Agility Girona. S'emetrà dilluns vinent en el magazine "T-d-Tot".
En Marc i en Donald, entre altres companys del club, van ser entrevistats i van gravar-los fent una pista.
Qui no sintonitzi Televisió de Girona, podrà veure-ho a través de la web d'aquest canal http://www.tvgirona.tv
Fent camí cap a la fama: jo guanyant concursos literaris, en Donald sortint a la tele ...... i en Negrito?. Espavila Negrito que quedes enrere, jejejejeje!!!

2 comentaris:

sucre candi ha dit...

hola montse! sóc una noia que estic fent un treball de comunitats virtuals de gossos i mascotes, i el teu blog m'ha semblat molt adient pel meu objectiu. Et faria res respondre'm unes preguntes a mode d'entrevista?
No sabia com contactar amb tu, així que et deixo el comentari i la meva adreça de correu. Si t'animes la teva col·laboració serà benvinguda. Moltes gràcies!!
Jo sóc Cristina i el meu correu és carbues@hotmail.com

Su ha dit...

Ei Nervi! Ara si que li has tornat la pilota a en Negrito eh?? Ja has trobat la manera de fer-li elis-elis.. ;-)